مستريس

ملكة الكلية السادية

ملكة الكلية السادية
الجزء الاول


كنت أدرس في كلية الاداب قسم أدب أنجليزي و لأني منذ صغري كنت أعشق الاغاني الأنجليزية و الأفلام الأجنبية عشقت اللغة الإنجليزية بشكل كبير مما جعل دراستها حلم يراودني منذ الاعدادية و بحكم حبي للغة كنت الأكثر اجتهادا في الكلية و كنت الأولى خلال الترم الاول من السنة الأولى ..وهذا ماحولني لاكون نقطة الأرتكاز بالفصل و الكل يسألني و يحاول الجميع التقرب مني عشان أشرح لهم مايفوتهم في المحاضرات او مالم يفهموه من الدكاترة

و هنا سأكمل كلامي بالعامية لتكون أيسر في شرح قصتي …..
منى واحدة من كثير من الطالبات إللي كانوا بيسعوا بكل الطرق عشان تتكلم معايا لاني بطبعي قليلة الكلام و أصلا مش بحب أختلط بحد يعني كانت متعتي كلها بالاغاني الانجليزية إللي ما تفارق لحظة من لحظاتي و ده أتسبب بأنتشار إشاعات أني متكبرة وشايفة نفسي أوي .
منى طالبة متوسطة المستوى ومكنتش أبدا ذكية بالتعليم ولكنها ذكية بحاجات ثانية بعدين عرفتها و هشرحها لكم في وقتها المهم في يوم وصلت الجامعة متأخرة لأني صحيت متأخرة جدا بسبب سهري للمذاكرة وده كان السبب أنه المحاضرة فاتتني فقلت أن الدكتور بكر دكتور متكبر مش بيقبل حد يخش بعده المحاضرة فخدتها من قاصرها و رحت للكفتيريا وهناك لاقيت منى اللي بصلتي بطريقة غريبة مع ابتسامة غامضة وقبل ما افكر بأي حاجة راحت قاطعة حبل أفكار بكلامها …. ” أيه ده رغد مش في المحاضرة ( رغد هذا أسمي ) غريبة ” فبتسمت لها وقلت ” صحيت متأخرة و أنتي عارفة الدكتور بكر وطبعه ” بصت لي بصه مش عارفة افسرها ازاي بس نتيجة البصة دي جسمي قله اقشعر و بقى حالته غريبة جدا وقالت ” هو بمزاج أمه , لو عايزة تخشي المحاضرة هتخشي غصبا عنه ” أستغربت جدا من كلامها و بصيت ليها وقلت ” منى أية موضوع غصبا عنه أية انتي مش عارفة الدكتور بكر و طريقته المستفزة ” قاطعتني وقالت ” مستفزة على نفسه لما تكون وحده زيك عايزة تدخلي المحاضرة يبقى لازم تخشي ” وسحبتني من أيدي و أنا أحاول أبعادها ” يابنتي عدى من المحاضرة يجيي عشرين دقيقة ” وهي تضحك ” لوعدى ساعة هتخشي وخليه كده يسمعني كلمة هطلع عينه قدامك ” خفت من كلامها و أستسلمت لجرها لي لحد باب القاعة ومن غير ما تخبط فتحت الباب مباشرة وقالت للدكتور بكر ” يادكتور رغد وصلت متأخرة شوية و هتخش المحاضرة ” الغريب أن الدكتور بكر قال ” أدخلي يا رغد ” ساعتها صدمتي كانت اكبر مما يتصورها أي انسان الدكتور ده تحديدا بيمنع أي حد يخش بعدها بدقيقة فأزاي سمح لي ادخل المحاضرة و انا اصلا متأخرة عشرين دقيقة , دخلت المحاضرة و قعدت و كأني مش بالمحاضرة لاني مستغربة منى دخلتني المحاضرة و هي مادخلت معايا بالعكس قفلت الباب ومشيت و بعد المحاضرة طلعت من القاعة جري ادور على منى لقيتها قاعدة في الكفتيريا بتهزر عادي جدا مع شلة بنات من سنة ثانية و ثالثة و أول ما شفتني ضحكت بعلو صوتها وقالت لي ” عليكي واحده دخلتك المحاضرة يبقى لازم تخدميني وتشرحي لي كل إللي حصل في المحاضرة لأني مادخلتها ” كنت مستغربة كلامها ” ولية ما دخلتي المحاضرة و على حسب ما شوفت أنك قادرة تخشيها ” ضحكت ضحكة مستفزة وقلت ” وازاي أضيع فرصة زي دي عشان تشرحي لي الدرس و أبقى أول وحده في الجامعة تشرحي ليها الدرس لوحدها ” كل كلامي ده والبنات صاحباتها بيبصوا لي و بيضحكوا ضحك هستيري و أنا مش فاهمة حاجة قطعت كل تساؤلات منى ” اعملي حسابك اليوم هتيجي معايا البيت عشان تشرحي ليا الدرس أحنا مش عندنا محاضرة بعدين لان الدكتورة شادية روحت عندها مرض و الاستاذ علي المعيد غايب يعني احنا فري طوال اليوم ” ولأني كنت مستجملة منها بعد إللي حصل الصبح و انها دخلتي المحاضرة قلت مش مشكلة قدامي اربع ساعات قبل ما أروح للبيت ” خلاص مش مشكلة هشرح ليكي بس الأفضل يكون هنا أصلي مش عارفة بيتك فين ويمكن يكون بعيد ومش هلحق أروح بسرعة ” مسكتني من ايدي وقالت ليا متخفيش هروحك لحد باب بيتكم ” هزيت براسي بالموافقة ورحت منى قايلة للبنات ” يلا منك ليها امشوا و هشوفكم بالليل بس أوعوا تنسوا الحاجات إللي تكلمنا عليها و تجيبوا كل حاجة و إللي هتنسى حاجة هطلع عينها و انتوا عارفيني كويس ” سألت بفضول ” اية هي الحاجات دي يا منى ؟؟ ” بصت لي بصة سيبت ركبي من الخوف و بعدين رسمت على وجهها ابتسامة ” الحاجات دي مش بقولها إلا لصاحبتي القريبات مني اووووي ” ساعتها زعلت و حسيت بشعور غريب أنها بتهزئني بطريقة غير مباشرة وراحت واخدني اتجاه عربيتها و فتحت الباب و ركبنا لحد بيتها , بيتها مكنش بعيد عن الكلية هي تسكن في شقة بعمارة و كنت فاكرة انها عايشة مع اهلها بس طلعت عايشة لوحدها دخلت البيت معاها وشوفته في مرحلة فوضى وكركبه يعني ممكن تحس انها كان في معركة خربطتي البيت و قلبته رأسا على عقب المهم سألتها ” هو أهلك مش موجودين ” كلمتني و هي بتحاول تلم من الارض الملابس ” لا أنا عايشة لوحدي مش مع أهلي لانهم عايشين في البلد مش في القاهرة ” طالت نظراتي للشقة وهو متكركب و بطبعي بحب الترتيب و النظافة رحت حاطة الشنطة وبدأت بترتيب الشقة معاها و لقيتها بتقولي ” متتعبيش نفسك كلها كم ساعة ويتنيل ثاني و أنا تعودت عليه كده ” صرخت فيها ” تعودتي أية يامنى القذارة و الوساخة ممكن تخليكي مريضة وكمان مش هتعرفي تلاقي حاجة وسط الكركبة دي ” منى بصت لي بأستغراب ” و أنتي يهمك أية بأنها تبقى متكركبة ولا وسخة غريب أمرك ” قلت ليها ” أنتي لازم تعرفي أنه الأهتمام بصحتك هو أكثر أمر مهم في الحياة ” و أنا عمالة أشيل البلاوي إللي في الارض لاقيت صور بس صور غريبة جدا صدمتني صورة للدكتورة شادية و هي مش لابسة حاجة خاالص عريانة و لوفة بحبل ونايمة على جنبها بالأرض و في رجلين على وشها وصورة ثانية للدكتور بكر وهو برضه عريان و مربوط على كرسي و في ايد في وشه كأنه حد أداه بالقلم على وشه أما الصورة الثالثة هي إللي صدمتني أكثر كانت صورة لمنى وهي لابسة ثوب جلد قصير يعني يادوب مغطي جزء بسيط من أفخادها و الباقي باين و محز جدا وشادد على جسمها ماسكة بأيدها سوط إللي بيضربوا فيه الأحصنة و تحت في أخر الصورة تحت رجليها تحديدا وش الدكتورة شادية وفوسط كل هذا الارتباك لقيت منى ماسكة كتفي ” أنتي شوفتيهم ” بصيت ليها بصة كلها حيرة ” أية إللي بالصور دي يا منى ” تنهدت منى ” دي حياتي يا رغد وبصي بما انك شوفتيهم يبقى مش قدامي حل إلى أني اقولك الموضوع , واصلا بشوفتك للصور قصرتي عليا المسافة بدل موضوع الشرح وكده ” قلت ليها ” موضوع أية بالضبط يا منى ” قامت قاعدة على الكنبة ومشغلة التلفزيون ولان نظامه LED فراحت قابلة على USB ” تعالي اقعدي جمي وهتفهمي كل حاجة ” قعدت جنبها و راحت مشغلة فيديو أول مشتغل بهت وجننت من إللي شوفته شوفت الدكتورة شادية بتنضرب بالقلم و هي قاعدة على ركبتها و الأكثر غرابة أنها بتقول اكثر يا ستي أضربيني أكثر و استمرت الأقلام على وش الدكتورة شادية من غير ما أعرف مين بيضربها ولية و ليه أصلا هي بتقول اضربيني أكثر لحد ما وضحت الصورة و ظهرت منى و هي بتقولها ياشرموطة يابنت الشرميط بقا بتعملي فيها دكتورة عليا فيي الجامعة و تديني 16 من عشرين في الاختبار وبتضربها بالقلم ثاني و الدكتورة شادية بتقولها اسفة يا ستي اسفة بس كان لازم اعمل كده أنتي مش جاوبتي حاجة ازاي أعطيكي نمر نهائية , ساعتها مقدرتش و قمت قايمة من على الكنبة راحت منى موقفه الفيديو ومسكتني من ايدي وقعدتني على الكنبة ” عارفة صدمتك بس لازم تعرفي انه الدكتورة شادية دي زي الخاتم بصباعي بتنفذ كل طلباتي يعني بالمختصر المفيد هي خادمة لي بتخدمني وتتمنى تراب رجليا ” نظرت ليها ” خدامتك أزاي و انتيب تضربها كده و أزاي دكتورة مثلها تشتغل خدامة أكيد هي غنية عن فلوسك و ازاي خدامة و الشقة متنيلة كده ” ضحكت ضحكة كلها قوة ” يابنتي خادمة لي مش يعني شغالة في فرق دي خادمة جنسية لي بتنفد كل رغباتي عشان تحسب بمتعة الذل ” ساعتها فاض بيا ” ذل أية ومتعة أية يا بنت أنتي أية الهبل إللي انتي بتقوليه ليا ده هو انتي مفكراني عيلة هتضحكي عليها بكلمتين ” و أول مرة أشوف منى بالطريقة إللي شوفتها بيها بعد ماسمعت كلماتي وشها اتغير بقى كله غضب و حاجبيها انعقدوا و صوتها ارتفع ” أنتي فاكرة نفسك مين عشان تكلميني بالطريقة دي أية أكمني محترماكي شوية هتعملي عليا أستاذة دا انا هفعصك برجليا ومحدش هيقدر يعملك حاجة ” مع الكلام ده ردي كان اقسى ولاول مرة تطلع مني كلمات قذرة ” تفعصي مين يا بنت الكلب انتي أية لسة مش عارفة أنتي أية ولا تحبي أعرفك قد اية أنتي شرموطة وعاملة فيها حاجة كبيرة و أنتي شرموطة كبيرة كمان ” وأول ما خلصت جملتي حسيت بحاجة غريبة أية إللي بيطلع مني ده وأية الكلمات دي إللي طلعت مني منى مادتني فرصة أفكر كثير راحت مسكاني من ايدي وبتشدني بقوة و انا بمنعها بقوة وسط الشد بتاعها و مقاومتي ليها لاقيت ايدي لا اراديا بتنزل بقلم على وشها قلم بمعنى الكلمة كان فيه من القوة إللي خلاها تسيب ايدي وتقع بجسمها كله على الكنبة رفعت راسها بصت لي وشوفت دم بينزل من بين شفايفها الظاهر القلم كان مؤثر لدرجة انها نزلة دم من بقها لقيتها بتبسم أبتسامة غبية ” دا انتي معلمة أخر حاجة يا رغد ” قلت ليها بنبرة فيها تعالي ” أية مفكراني شادية ولا بكر أنا رغد بختلف عنهم ” منى ساعتها عملت حركة غريبة ونزلت على ركبتها قدامي ” عارفة ده وفاهمة ده جدا عشان كده استفزيتك شوية عشان أطلع رغد الحقيقة مش جو البنت الهادئة إللي كنتي عايشة أنا عارفة أنك قوية جدا وشوفت ده يوم ما هزئتي البنت رهف وخليتيها زي الجزمة ليكي في الكلية من يومها و أنا عارفة أنك مستريس بس لسة أنتي مش عارفة عشان كده مكنش قدامي إلا أني اعمل ده معاكي عشان تعرفي أنك قادرة تعملي حاجات كثير ممكن تخليكي فوق كل الناس و تخلي كل الناس ملكك ” وبعد ما خلصت كلامها لاقيتها بتبوس جزمتي وبتقولي سامحيني على تطاولي معاكي ساعتها حسيت فعلا بشعور قوي أني حاجة مهما وأنه في ناس فعلا ممكن تبوس جزمتي عشان أسامحها و اغفر ليها وبقى في شعور غريب بالتملك جوايا وحبيت أختبر ده مع منى قلت ليها عايزة السماح يا وسخة هزت براسها بمعنى الموافقة بصيت ليها وقلت شوفي الشقة عاملة ازاي عايزاكي تنظفيها كلها بس بشرط تنظفيها و انتي من غير هدوم و انتي ملط راحت رافعة راسها وقلت أمرك يا ستي وبعد كلمة ستي لاقيت شعور بالسعادة جوايا وحاجة بتقولي هذا هو عالمك مش إللي كنتي فيه حبيت أجرب جبروتي على منى رحت لطشاها بالقلم على وشها سمعتها بتقول زيديني أكثر رحت لطشاها ثاني وهي على نفس الكلمات زيديني ياستي رغد حسسيني بسعادتك بيا وقفت لطش الاقلام وقلت ليها اقلعي اولا هدومك كلها و اقعدي قدامي راحت قالعة البلوزة إللي لابساها كانت لابسة سونتيان ضاغط على صدرها على الاخر أصل صدرها كان كبير جبتين أكبر من صدري و قلعت البنطلون الجينز و الغريبة انها مكنتش لابسة تحته حاجة ملبوس على اللحم و فكنت السونتيان وبقيت عارية تماما و أنا بعنيا بتفحص جسمها كانت جميلة بلونها القمحي و شعرها البني اللون و عنيها العسلي و شفايفها الجميلة البارزة يعني اول ما تبص عليها تحسها واخدة وضعية البوس وصدرها الكبير النافر و حلماتها البنية و قوامها الجميل المتناسق و لتحت بتشوف ذلك الشرخ الذي يلهب الكثيرين ويجعلهم في لحالة جنون كان كسها وردي اللون وغير مختونة أي بكامل شهوتها و زنبورها الصغير البارز إللي يعطي الناظر انطباعا بالاستعداد لمعركة قادمة , قلت ليها لفي وريني طيز لفت لأرى طيز مدورة تدويرة رهيبة حاجة كده تغيير مفهومك عن المتعة طيز لم ارى منها طوال خبرتي التي أبتدأت تلك الليلة قلت ليها اقعدي راحت قاعدة على ركبتها و وجهها اتجاهي وقلت ” أنا تحت أمرك يا ستي ” قلت ليها دلوقتي بقا قبل ما تنظفي و تروقي الشقة فهميني أنتي جيباني هنا لية ؟؟ منى طاعت راسها للأرض و قالت حضرتك أنا سويتش وكثير صرت العب دور المستريس في الكلية زي ما شوفتي في الفيديو يعني دكاترة كثير سواء نسوان أو رجالة بيخدموني غير طالبات و طلاب وبستمتع معاهم بس مش متعة كاملة لاني سويتش يعني بستمتع ايضا بأني أكون ذليلة و خادمة بس للأسف مافيش حد كان نافع لحد ماشوفت إللي عملتيه مع رهف ساعتها لاقيت فيكي المستريس إللي أنا محتاجاها عشان ابقا ذليلة ليها وخادمة بس أنتيم كنتش عارفة أنك تصلحي مستريس ولا حتى عالم السادية عشان كده جبتك معايا لهنا عشان أطلع كل القوة إللي فيكي و أبقى أول خادمة ليكي و اسعد خادمة , شديتها من شعرها ورفعت راسها لفوق و قلت ليها أنتي عايزاني ابقا زيك شرموطة يا وسخة و بطريقة مقرفة تفيت على وشها بس صدمتني لاقيتها بطلع لسانها لتلحس التفة إللي جنب بقها و بقول عسل ياستي , قالت لي أنتي ملكة متربعة مش شرموطة الشرموطة أللي بتخدمك ممكن تعملي فيها أي حاجة تخطر ببالك وممكن كمان تنيكيها لو عايزة او تخليها تلحس ليكي كسك أو أي حاجة أنتي عايزاها حسب رغبتك لأن كل طلباتك أوامر عند الخادمة رحت لطشها بالقلم وقلت ليها يلا بقا يا خادمتي روقي الشقة رحت قايمة صرخت وقلت ليها متقفش على رجليكي روقيها و انتي كده على ركبك كنت مفكراها هتقولي صعب او مستحيل لاقيتها قعدت على ركبتها و مشيت بطريقة مضحكة وبدأت بترتيب البيت وقتها كنت بتفرج عليها و بحاول افهم ليه بتنفد كل حاجة من غير أي اعتراض أو رفض و بعد ما خلصت ترتيب الشقة وصلت لعندي ومباشرة نزلت تبوس جزمتي و تقولي حضرتك ما تعبتي من لبس الجزمة طبعا أنا كنت لابسة جزمة رياضية وساعتها خطر في بالي أني أخليها تقرف بأي طريقة عشان أخليها ترفض حاجة و أخلص من اللي بيحصل و اقوم اروح قلت ليها فعلا تعبت قلعيني الجزمة راحت مقلعني الجزمة اليمين وقبل ما ترميها قلت ليها شميها راحت تشمها و انا عارفة ان ريحتها بتبقى كريهة اوووي ولكنها كانت بتشم بطريقة فضيعة و بتقولي ما اروع ريحتها يا ستي جننتني فعلا ازاي بطيق ريحة منتنة كده و من عصبيتي قلت ليها افتي بقك فتحت بقها قلت ليها على الاخر راحت فتحاه على الاخر رحت بسرعة مدخله رجلي جوه بقها هي و الشراب إللي كان ريجته برضه منتنه قلت ليها دلوقتي بقا مصي الشراب بتاعي وهي بتحرك بقها حسيت بأنه بدل يتبل الشرب و وصل البلل لأصابع رجليا رحت ساحب رجلي من بقها لقيتها بتقولي لية كده ياستي كنت لسة بستطعم طعم رجليك الرائع رحت شادها من ايدها وقلت تعالي بقا فهميني أية موضوعك وازاي بتحبي الحاجات دي , قعدت تشرح لي انها بتحب القرف جدا وانها ممكن تبقى حمام لي وتشرب بولي و تاكل الخرا بتاعي لانها معتبراه أطعم حاجة في الدنيا وانها ممكن تلحس كل العرق من عليا وحتى تحت باطي وانها هتبقى سعيدة وانها في أنواع من الخدام مش بيحبوا الحاجات دي بس بيحبوا الضرب و الاهانة و الربط وممارسة الجنس معاهم بطريقة عنيفة و بعد شرحها الطويل ليا عدى الوقت وحان موعد مرواحي للبيت فسألتها قبل ما اقوم أنتي قلتي للبنات أنك هتشوفيهم المساء لية ؟ قالت ياستي دول عندهم سيشن فسألتها سيشن ازاي قالت يعني انهم هيخدموها اليوم المساء الثالث بنات وأنها بتاخد منهم فلوس مقابل العمل ده وانهم خدام ليها فأنتابني شعور بالحيرة وساعتها قلت ليها عايزة احضر معاكي السيشن ده قالت ياستي الموضوع مش بالبساطة دي هما مش عارفين انك مستريس ولا حتى يعرفوا انها بتخدمني وانه لو عرفوا ده ممكن تخسرهم وهي بتحتاج الفلوس عشان تمشي حياتها فقلت ليها سهلة قولي ليهم أني مستريس صديقتك مش شرط تقولي انك خادمتي فأرتسمت على وجهها ابتسامة جميلة و فرحة وقالت يعني مش هتزعلي لو قلت ليهم انك صديقتي مش ستي قال ليها ابدا بس بشرط قالت لي شروطك كلها اوامر قلت ليها نص الفلوس إللي هيدفعوها ليكي ليا قالت ولو عايزاهم كلهم فداكي قلت لا نصهم بس , ومش عارفة أية إللي خلاني أمسك بزها بقوة كبيرة رحت هي مطلعة صوت ألم مكتوم أههه قلت ليها وتعملي حسابك انك من اليوم هتعلميني كل حاجة خاصة بالمستريس عايزة اعرف كل حاجة قالت أمرك ياستي أنتي بمجرد ماتشوفي ازاي بتعامل معاهم هتعرفي قلت ليها انا عايزة اخش الحمام لاقيتها نزلت على ايديها ورجليها و قالت اركبي على ظهري اوصلك لحد الحمام ساعتها حسيت انه منى دي فعلا عايزة ترضيني بأي طريقة بس حبيت اصعب عليها الدنيا شوية قلت ليها مش انتي عايزة تشربي الميه اللي هجيبها قالت اكيد حضرتك ده مشروبي المفضل رحت قايلة ليها يبقى مش هخش الحمام ولا هتشربيه دلوقتي ومش عايزاكي تشربي حاجة لما ألاقيكي المساء عشان تبقى بطنك فاضية و تشربيه و تستلذي بطعمه و قالت حاضر مش هاكل ولا اشرب للمساء قلت ليها يلا قومي البسي هدومك عايزاكي توصليني للبيت و هي قايمة رحلة مدخلة صباعي في طيزها لدرجة انه خش من فتحت طيزها لجوا لدرجة انها كانت هتقع من المفاجأة ولكني مسكت ايدها وقلت ليها تعملي حسابك من النهاردة طيزك وكسك بقوا ملكي يعني مافيش حد يقرب منهم إلا بإذني قالت أمرك يا ستي أنا الشرموطة بتاعتك يعني أعملي فيا إللي انتي عايزاه قلت ليها برافو عليكي يلا البسي ورحت مطلعة صباعي من طيزها وراحت لبست هدومها و نزلنا للعربية و هي بتوصلني قالت لي يا ستي هتلبسي اية اليوم قلت ليها العادي قالت لا لازم تلبسي لبس مستريس أنتي تيجي قبل ما يجيوا البنات عشان تغيير لبسك و تلبسي لابس مستريس حقيقة قلت البنات هيجوا الساعة كام قالت هما هيجوا الساعة 10 و هيباتوا عندي قلت ليها كمان بيات قالت اية عشان هيبقوا مربوطين للصبح قلت هشوف موضوع الربط بعدين يبقى تعدي عليا الساعة 7 عشان تاخديني و تعملي حسابك لما تروحي تحطي كاميرتك و تصوري نفسك طوال الوقت لو الاقي ثانية ناقصة مش هتشوفيني قالت لي اصور اية بالضبط قالت هتروحي وتقلعي كل هدومك و تجيبي خيارة و تحطيها بطيزك و تنامي على ظهرك لحد ما يجيي موعدنا و تعرفي لو تاكلي حاجة ولا تكذبي عليا بحاجة ساعتها مش راح تشوفيني ثاني قالت لي أنتي تأمري ولا هكسر ليكي أمر و وصلت للبيت وبدأت استعد للمساء و إللي راح يحصل فيه ………

الجزء الثاني

دخلت غرفتي و كلي شغف و أنتظار لما سيحصل مساءً ولقيت شكل منى بيتسلل لخيالي و هي عارية تماما و جسمها المتناسق إللي مش قادرة انسى شكله غير بزازها إللي صنعت تخيلات غريبة في خيالي و طيزها المدورة النافرة إللي جعلتني اتصرف بشكل هستيري غريب عمري ما توقعت أني اطلع الالفاظ دي ولا حتى اسمع حد يقولها فعلا شكل منى و ذلها ليا ايقض حاجة جوايا متحكمة بيا و وخداني لسكة مش عارفة أخرتها فين , المهم بدأت اجهز نفسي للمساء و دقت الساعة سبعة ولسة منى مجتش وبدأت افكار تسلل لدماغي لحسن تكون منى بطلت تيجيي و هتشوف غيري , كانت الافكار دي بتراودني كل ما ابص للساعة وبنت الكلب لسة مجتش على الساعة 8 خبط باب الشقة ماما فتحت لاقت منى قدمها بتقولها ازيك يا طنط قالت كويسة أنتي مين ؟؟ منى ابتسمت ليها وقالت انا صاحبة رغد قالت ليها اها أنتي إللي هتذاكر معاكي قالت ليها ايوة انا هي ماما نادتني يارغد تعالي صحبتك جت مشيت اتجاه الباب و انا كلي امتعاض منى تصرف منى و تاخرها مباشرة بوسة ماما وقلت ليها انا رايحة ومش هروح ابقى ارجع بكرة بعد الكلية , ماما قالت ليا انتبهي على روحك وطلعنا و في الأسنسير مسكت منى من شعرها و شديتها وهي بتتألم كنتي فين يا بنت الكلب ولية تأخرتي ردت عليا وصوتها كله الم حضرتك في وحده طبت عليا في البيت و كنت مجبرة أني أربطها و اجهزها لحضرتك عشان كده تأخرت فتحت شعرها وقلت ليها مش قلتي هييجوا الساعة عشرة قالت يا هانم دي وحده غيرهم وحده بقالها مدة بتحاول تتقرب منك بس انتي طبعا مش مدية فرصة لحد , قعدت افكر كثير مين دي إللي مفروض اقابلها كمان شوية وكانت بتتقرب ليا قطع حبل افكاري باب الاسنسير وطلعنا و ركبنا العربية و طول الطريقة مش سمعت كلمة من منى ولا حتى انا اتكلمت أتكلم باية و انا رايحة لعالم غريب وحاجات عمري ماتصورت اني اشوفها وكنت بقول لنفسي يابت خلي منى ترجعك البيت افضل ليكي و برجع اقول لنفسي اهي تجربة حبيتها كملت مش حبيتها مش هخسر حاجة وصلنا للشقة بتاعت منى دخلنا و اول ما اتقفل الباب قالت ليا منى انه الكلبة على حسب وصفها المربوطة جوا عارفة انها مستريس مش سليف يعني المفروض اعاملها كأنها صاحبتي قدامها وافقت و انا اصلا مش عارفة هعمل اية معاها ولا مع الكلبة على حسب وصفها دخلنا اوضة النوم نزلت على ركبتها وقالت يا ستي ممكن بعد اذنك تسمحيلي انول شرف بوس ايدك بصيت ليها وقلت ولية ايدي ماتبوسي رجلي يا منى راحت مطاطية على رجليا و بدأت تبوس جزمتي و هي بتقول حضرتك ممكن تقولي لي كلبة شرموطة متناكة لبوة أي لفظ يخطر ببالك أي تسمية ضحكت وقلت ليها بتتكيفي بالشتائم يا بنت الكلب لاقيتها بترد عليا و بتقول يا ستي بالكلمات دي بعرف مقامي الحقيقي اني كلبة ذليلة خاضة لحضرتك وانك تملكي كل حياتي وليكي حرية التصرف بكل اموري قلت ليها بطلي مرقعة يا بت قومي شوفي هلبس اية في ليلتك إللي مش فايته قالت حاضر يا ستي و قامت وطلعت لي ثوب جلد لونه احمر قصير يعني يادوب يغطي حاجة بسيطة من اردافي و طلعت شراب من النوع إللي بيوصل لحد الافخاد وفوقها و طلعت اندر لونه احمر اول ماشوفته استغربت كله شبك يعني مش هيستر حاجة اصلا و جلبس ايد لونه احمر برضه وقالت لي ياهانم ده لبسك اليوم قعدت على السرير وبصيت ليها وقلت اية يا شرموطة اية عايزاني اتفضح بالثياب دي ردت عليا وفي بسمة في وشها يا هانم ده لبس المستريس يعني عادي و انتي ممكن تستمتعي وتخلي وحده منهم تلحس كسك او حتى تشخي ببقها يعني لازم تكوني جاهزة لكل حاجة قلت في بالي اهي تجربة بس بصيت ليها وقلت التصوير قالت ليا متقلقيش مش هيكون ليكي أي تصوير يعني انا بحب اصورهم لما بيكونوا بيعندوا معايا عشان اهددهم بالتصوير اما لما يكونوا زي سليف اليوم الموضوع مش محتاج هما جايين بانفسهم قلت ليها يلا اطلع برا عشان اقلع الهدوم دي والبس الزفت إللي انتي جايبة بصت لي بحزن وقالت انتي لية عايزة تحرميني اني اشوف جسمك رديت عليها بسرعة تشوفي اية يا واطية هو جسمي ده حاجة سهلة اية يا لبوة اطلعي عشان اجهز طلعت من الاوضة و بدأت اقلع هدومي كلها ولبست الاندر إللي جابته وبصيت بالمرايا شوفت كسي واضح يخرابي اية لازمة امه اصلا ما امشي من غيره رحلت لابسة الشراب و بعدها لبست الثوب الجلدي إللي فصل جسمي تفصيل و لبست الجلبس بصيت لنفسي بالمرايا اتجننت من شكلي طلع شكلي غير خالص يعني يحسيت اني فعلا مثيرة بالملابس دي وشكلي كده مغرية و انا ببص بالمرايا لاقيت منى بتنده عليا وبتقولي خلصتي ياستي قالت ليها ايوة زفت خشي خشت واول ماشافتني صفرت تصفيره واااااااااااااااااااااااااااااااااا ااو اية ده ياستي طلعتي تجنني اهو وشكلك مستريس جبارة , بصيت ليها وقلت فاضل انتي هتلبسي اية راحت مطلعة ثوب شبه إللي انا لابساه بس لونه اسود و طلعت شراب زي بتاعي بس برضه لونه اسود بس مطلعتش اندر و بدأت تقلع هدومها واول ماشوفت جسمها حاجة قالت ليا لازم احاول امسك بزازها إللي مخليني مش على بعضيي جاية من خلفها و مديت ايدي من وراها ومسكت بزها طلع صوت منها زي التنهيدة و بتقولي مش دلوقتي يا ستي عندنا سيشن خلينا نخلصه و بعدها هبقى ملكك للصبح قرصت حلمتها و قلت ليها لسة هتعلم النهاردة يعني يمكن معرفش اعمل معاكي حاجة و هي بتتوه مع كل قرصة اهههههههه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااهههههههه اااااااااااااااااااااااااااااااهههه بيكفيني ابقا تحت رجلين حضرتك قلت ليها اخلصي عايزة اشوف الكلبة لبست وصراحة طلع جسمها نار بالملابس حاجة لا تتوصف شكلها يجننا رحت راده لها التصفيره وااااااااااااااااااااو شكلك بقا حلو يا لبوة ضحكت وقالت اهو ده كله ملك حضرتك قبل ما نطلع ادتني جزمة جلد رقبتها بتوصل لحد ركبتي قالت البسيها عشان تكمل شكلك لبستها كان لونها برضه احمر و لبستني قبعة شبه قبعات الشرطة و هي كمان لبست زيي و طلعنا متجهين للغرفة الثانية و كانت الساعة حوالي تسعة إلا ربع دخلنا وصدمت شوفت أنسانة انا بحترمها اوووووي و بعتبرها مثل اعلى لي مربوطة على كرسي وعريانة ملط خالص الدكتورة رشيدة قدوتي او إللي كانت قدوتي واول ما سمعت الباب قالت يا ستي منى انتي جيت راحت منه مقربة منها و بتبصلي و بتأشر ليا اني اشوفها بتعمل اية راحت ضربها بالقلم على وشها صوته رن في اذني وقالت ليها ايوة جيت يا لبوة وجبت ليكي هدية كمان اصلها كانت رابطة على عنيها قماشة سودة فمكنتش بتشوف قالت لمنى مين يا ستي منى منى حطت ايدها على زنبوها وقرصته جامد لدرجة انه الدكتورة رشيدة صوتها ارتفع بالاهات اههههه اااااااااااااااي بالراحة يا ستي بالراحة وقالت بدأت اشوف انك بتسألي كثير اية يا شرموطة فاكرة نفسك في المدرج بتاع الجامعة انتي هنا كلبة منتاكة يعني تخرسي خالص فقط تحاولي ترضيني و ترضي ستك الجديدة قالت الدكتورة رشيدة اسفة اعذريني مش هسأل ثاني ضحكت منى وقالت ليها لا مش هعديها ليكي كده بسهولة النهاردة هحول جسمك مخطط زي الحمار الوحشي راجت من ركن الاوضة جابت عصا خيزران و بدأت بضرب رشيدة على بزازها و هي تصرخ اااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااايييييي اااااااااااااااااااااااااااااه و بتحاول تغطي على بزازها بكتافها بس لانها مربوطة مش عرفة و كل ما تتحرك اكثر منى بتزيد قوة ضرباتها و رشيدة صوتها يعلى اكثر أااااااااااااااااااااااااااااااااهه ههه ااااااااااااااااي ارحميني ااااااااااااااااااااااااييي ابوس ايدك كفاية و منى بتضحك عليها وبتقولها عشان تحرمي ياكسمك تسألي ثاني وهي تتألم أاااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااايييي صعبت عليا صراحة رحت ماسكة ايد منى وقلت ليها كفاية كده بصتي منى وقالت اوكي حاضر رشيدة بدأت تشكرني و تقولي متشكرة ياستي الجديدة و اوعدك مش هعيدها ثاني قلت ليها أكيد مش راح تعيديها ثانية يا دكتورة رشيدة اول ما سمعتني اقولها دكتورة رشيدة قالت مين انتي و ازاي عرفتي اني دكتورة ساعتها اتجهت ليها و بعدت القماش من على عنيها وقلت ليها عرفتيني أنا طالبتك المتميزة و المتفوقة إللي من اليوم هتبقى برضه ستك عليك اول ما شفتني نزلت دمعتها وقلت ارجوكي يا رغد ارجوكي متفضحنيش ارجوكي راحت منى منزلة الخيزرانة عليها ثاني بس المرة دي على فخدها صرخت أااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااي بصيت لمنى وقلت ليها مش قلنا كفاية قلت منى انتي متعرفيهاش دي متمردة مابتصدق تلاقي شوية حنية عشان تتخلص من عقابها بصت لرشيدة وقلت اسمها ستك رغدة مش رغدة حاف اية مفكراها طالبة عندك دا انتي من اليوم هتبقي شبشب لرجليها يعني خلاص ابتداء من بكرة هتبقي انتي ملك ليها يعني معدتش مدخلة بحاجة .
بصيت لوش رشيدة وكل القيم المثلة إللي كانت بتقولها لينا و كل الاحترام إللي كنت بكنه ليها تحول لغضب جوايا و رغبة بالانتقام منها لانها كانت مثل اعلى لي وطلعت شرموطة بالاخر قلت لمنى النهادرة عايزة اشوفها متمرمطة عايزها تبقا شرموطة كبيرة عايزاكي تعملي فيها إللي متعملش في حد قبل كده بصت لي منى وقلت ماشي , اقتربت من رشيدة وقالت مش بأيدي يا شرموطة ستك رغدة قالت عايزاكي متمرمطة يعني لازم تتمرمطي و تبقي شرموطة كبيرة كمان و تترجيها تنيكك صرخت على منى قلت ليها فين الكاميرا يا زفته قالت جوى ثواني اجيبها ليكي راحت جابتها و اعطتني هي وعلمتني ازاي اصور قلت ليها دلوقتي عايزاكي تفشخيها ليا بدأت اصور ومنى اتجهت اتجاهها و ادتها بالقلم و قالت ليها اليوم يومك يا دكتورة مسكت بزازها وبدأت تفعصهم و تقرصهم و رشيدة تتلوا اهههههههههههههه اااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااييي معدتش فاهمة هي بتتألم و لا دي المحنة ولا اية و هي اااااااااااااااااااااااااا اوووووووووف ستي منى انا خادمتك انا كلبتك و منى بتقولها مش كفاية سمعيني انتي اية بالضبط و راحت لطشاها بالقلم على وشها و رجعت بايدها الشمال بتفعص بصدرها و بتقرصه بقوة و ايدها اليمين بين فخدي رشيدة بتقرص بشفرات كسها و زنبورها و هي بتتأوه اااااااااااااااااااااااااااااااااهه ههه اااااااااااااااااااااااهه اووووووووووووووف انا شرموطتك يا هانم انا منتاكتك أااااااااااااااااااااااااااااااااهه هههه اوووووووووووووف اااخخخخخخخ و منى مستمرباللعب بكسها و ببزازها و هي على نفس النغمة انا عبدتك انا كلبتك انا الجزمة بتاعتك و الظاهر انها بدات تمتحن اووووي قلت منى لرشيدة اية يا شرموطة جبتيهم وهي بتهز راسها بالموافقة راحت فاكها و نيمتها على الارض وربطتها ربطة غريبة ربطة ايدها اليمني مع رجلها اليمين بس من الخلف و بنفس الطريقة الايد الشمال مع الرجل فبقت متقوصة يعني ظهرها متقول و كسها و طيزها بقوا واضحين قدام منى لانها ربكت الحبلين بحبل ممدود للسقف و قالت ليها النهاردة هدخل عليكي ثاني يا رشيدةة فاكرة الزب الاصطناعي الكبير رشيجة ساعتها طلع صوت صريخها ارجوكي يا ستي ارجوكي كده مش هعرف اقف على رجليا قلت ليها منى لحد ما تغفر ليكي ستك رغدة هعمل فيكي كل حاجة بتخافي منها ولو ما غفرت ليكي يمكن متمشيش لسنين يا شرموطة راحت على دلاب موجود في الاوضه وطلعت حاجة خوفتني انا شخصيا زب اصطناعي بس كبير مش كبير كبير جدا يعني طوله حاجة وثلاثين سم و عرضه يمكن سبعة سم و اكثر شوية يعني حاجة اول متشوفها ممكن تموت من الخوف و بدأت اتردد بس قلت خليها تتربى الشرموطة لبسته على وسطها منى و قربت لوش رشيدة او ماشافته رشيدة قالت ابوس رجليكي ياستي منة مش هقدر و عنيها كلها دمع راحت لطشها بالقلم وقالت انتي اية قصتك اليوم يا منتاكة شايفاكي بتعترضي كثير اية افتحي بقك ” جسم رشيدة غريب يعني هي عمرها 50 سنة تقريبا قصيرة بس تخينة يعني طولها 155 سم و وزنها حاجة وثمانين طيزها كبيرة و بزازها كبيرين و مدندلين الظاهر من كثر الطفعيش شعرها طويل حبة ” اول مافتحت بقها راحت مدخلة منى راس الزب الاصطناعي في بقها و و بدأت تدخل شوية وطلعه وبسمع خنقة من رشيدة وكل ما تطلع منى الزب رشيدة بيطلع منها كثير تفاف و ترجعه ثاني بس كانت بترحمها شوية مش بتفوته للنص مثلا يادوب شوية صغيرين وقعدوا كده حوالي اربع دقايق بعديها بعد منى من بقها و قالت يلا يا كلبة حان وقت الفشخ بصتي وقالت يا رغد عايزة تسمعي صوت صريخها ولا أقفل ليها بقها بصراحة كان نفسي اسمع صوتها وهي بتصرخ من النيك قلت ليها لا خليها تصرخ عايزة اسمع ترجيها قالت حاضر وصلت منى لعند طيز و كس رشيدة و مع الرفعة المنيلة إللي كانت مرفوعاها رشيدة مش هتقدر تعمل أي حاجة إلا انها تتقبل واقعها بدأت منى تداعب خرم طيز رشيدة بأصبعها و بحركة دائرية على خرم طيزها و بدأت اسمه اهات نشوة من رشيدة اممممممممممممه ااااااااااااااااااااممممممممممممممم مممممممممه فهمت انها بدأت تتمحن و بدأت تذوب و لاحظت ان منى بتف على طيز رشيدة و بدأت تدخل صباعها في طيزها و هنا سمعت صوت رشيدة و هي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااههه هه ااااااااااااااااييييييي ايوة يا ستي نيكي يا ستي ارجوكي يا ستي راحت ضحكت منى وقلت شوفتي ازاي يا شرموطة انك عايز تنتاكي من الموقف ضحكت انا كمان وقلت لمنى متبخليش عليها افشخيها عايزة اشوف الدم من طيييزها ساعتها بصت لي رشيدة وقلت لي لية كده يا ستي رغد قربت منها و انا ماسكة الكاميرا وقلت ليها عشان تعرفي مقامك يا مثلي الاعلى و لطشتها بالقلم و اول ما بصتي و كانت عايزة تقولي كلمة شهقت شهقه كأنها هتموت ااااااااااااااااااهههههه بصت ليها بستغرب و بعدها سمعت صرخاتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااايييييييييييييييي ااااااااااااااااااااهههههه ارجوكي يا ستي منى بالراحة ده كبير كبير اووووي و منة عمالة تدخل الزب في طيزها بشويش شوي و طلعة وتدخله ثاني و تطلعه بس مكنتش بدخله كثير و اهات رشيدة اااااااااااااااااههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااايييييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااايييييييييييييي ارجوكي يا ستي رحت من صارخة عليها ثاني بتطلبي طلبات ثاني ليلتك سودة راحة مدخلة الراس جو طيزها ومسكت الحبل و بدات تسرعة بحركتها للأمام وللخلف و هنا رشيدة صرخت صرخات متواصلة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااايييييييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااههههههههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااايييييييييي يييييييي وفجأة سكتت رشيدة ببص عليها لقيتها اغمى عليها و منى لسة مستمرة رحت جارية عليها و لطشتها بالقلم و قلت ليها الست ماتت ضحكة منى وقالت ميبقاش قلبك خفيف هي بس اغمى عليها من كثر الالم كلها شوية و تفوق طلعت الزب من طيزها و شوفت دم بينزل من طيزها ………………….

الجزء الثالث

كانت اللحظة دي مرعبة جدا عندما شفت الدم بينزل من طيزها و هي مغمى عليها و منى ولا كأنها فعلت حاجة خالص ببص لها و بقلها أنتي بتنيل اية يا منى هو ده اسمه استمتاع ده اسمه قتل .. منى يا ستي افهمي دي هتفوق بعد شوية و كمان هتتنطط عشان تنتاك ثاني انا عرفاها دي لبوة بنت ستي كلب مش بترتاح غير لما تتفشخ من طيزها و كسها و مبتقدرش تمشي ساعتها بتحس أنها عايشة صح .. مكنتش قادرة أستوعب كلام منى دي الدكتورة رشيدة دي المثل الاعلى دي المثقفة صاحبة القلم الرائع إللي كتاباتها في مجلة الجامعة بترعب الكثيرين .. الدنيا عمالة تشيلني و تحطني و أفكار كثيرة بتدور في دماغي أزاي و لية ؟؟؟ ,,, إلخ …
قطع حبل أفكاري رنت جرس الباب ,,, لقيت منى بتقولي وصلوا الشراميط الليلة بيناها طويلة أوووووي يا رغد ..
مكنتش بفكر ساعتها إلا برشيدة و ازاي هي مغمى عليها قلت ليها و رشيدة يا منى اية وضعها ..
متقلقيش عليها شوية وهتفوق وراحت جايبة مطهر و بدأت تنظف طيز رشيدة و لا أحسن ممرضة و خلصت و مازال جرس الباب بيضرب راحت و هي طالعة من الاوضة بتقول ” أية يا أولاد المرة الوسخة أية هتحرق أم الجرس ” و راحت فاتحة الباب ليهم و هما دخلوا و اول ما دخلوا لاقيتهم كلهم قعدوا على أربعة و بينبحوا زي الكلاب ساعتها مقدرتش أمسك نفسي من الضحك على الرغم من ان منى اتفقت معايا أني مخرجش ولا أظهر نفسي إلا لما هي تيجي لعندي و تخرجني بس ضحكتي مقدرتش امسكها على شكل البنات و طريقتهم . ..
الاغرب أنه منى بتبص ليهم بستمتاع و كأنهم فعلا حيوانات مش بنات طبعا نسيت أخبركم بأسمائهم ” هما أربع بنات الاولى كانت في مستوى ثلاث جامعة أسمها علياء سمراء اللون و وشها مكنش حلو بس جسمها زي ما يقولوا على الفرازة يعني ابزاز متوسطة حلماتها دائما مستقيمة طيز مدورة كبيرة يعني من النوع اللي يخليك تشتيه نيك الطيز و شعرها اسود , زينب و دي في مستوى ثلاث برضه بس كانوا يلقبها في الجامعة ملكة الجمال أية ف الجمال وشها و جسما كانت بيضاء بياض الثلج تقاطيع وشها مش بتقول أبدا انها مصرية يعني حاجة تقفيل برا بزازها كبيرة بس مشدودة و جسمها جميل جدا مشدود متناسق مش نحية ولا سمينة و إنما بينهم طيزها مقولكوش عليها حاجة تهبل العاقل و تعقل المجنون مدورة مربربة لما بتلبس بنطلون أو جيبة بتبقا مرسومة رسم , إيفا مستوى اول دي بقا أخت زينب الصغيرة بس الاكثر خبرة بينهم هذا ما اكتشفته بعد كده طويلة ممشوفة بزازها متوسطين بس تحس أنهم اترضعوا يجيي الفين مرة عشان كده كانوا مذلذلين طيزها تحس كده انها مش من جسمها بارزة لبرا جسمها بشكل كبير و وتحسها واقفة وقفه لوحدهم يعني الخص لكم طيزها زي كيم كردشيااان حاجة تتفرج عليها تتجنن , و أخيرا البت نسرين مستوى ثاني يعني دي بقى إللي مافهمت تواجدها نحيفة اووووي و شكلها ضعيف جسمها تحس أنه عدى عليه منشار كهربائي يعني ممسوح بزازها صغيرة أووووووووي و طيزها صغير يعني تحسها اتمسحت من الجنبين بالمنشر وبقا شكلها زي لوح الخشب ….
كنت بتفرج ازاي منى قادرة تعمل كده في اربع بنات مع بعض دول بس لو مسكوها ممكن يموتها ولكن شفت العجايب عمالة تلطشهم بالاقلام قدامي و تأمرهم يقلعوا هدومها و أمرتهم يدخلوا الحمام يجهزوا عشان تبدأ عملها و أنها هتنادي على كل وحده بأسمها عشان تخرج من الحمام بعدها عرفت أنها بتبدأ اولا بوحده وحده عشان تجهز الجلسة بشكل كويس و بعدها ممكن تتعامل مع الاربعة مع بعض .. المهم هي بقى وصلت لعندي و قالت لي أنتيه هتطلعي تقعدي على الكرسي إللي هناك و اشرت ليا على كرسي هزاز مني إللي بنشوفه في الافلام إللي بتستلقي عليه و بيقعد يهتز المهم و واصلت كلامها و لا تعملي حاجة انها هخليهم يعملوا ليكي مساج لرجليكي بلسانهم بصيت لها وقلت بلسانهم قالت ااه يختي بلسانهم متفكريش هيعجبك و هتشوفيني بعمل معاهم أية و أزاي بعاملهم وكل ما عايزة تجربي حاجة جديدة قولي لي بس و انا هخليكي تعملي فيهم إللي انتي عايزة و هما بيترجوكي تعملي فيهم أي حاجة أنتي تعوزيها هزيت براسي على اني موافقة بس في غفلة لاقينا رشيدة بتقول ياستي عايزة مية لو سمحتي …
بصت لها منى وقالت لها أنتي فوقتي يا لبوة … أية مستحليه النومه هنا ؟؟ … اوعي تفكري تنزلي دلوقتي ده في سيشن وفي طالبات هنا ممكن يعرفوكي وتبقى فضيحتك بجلاجل بصيت لمنى وقلت لها أية يامنى هتقطمي الدكتورة كده على طول .. ضحكت اااه الدكتورة الشرموطة المتناكة ضحكنا مع بعض ورشيدة لسة بتترجانا نجيب ليها شوية مية , قلت لمنى اسمعي بقا أنا عندي خطة ثانية أفضل أنتي تبدأي مع البنات و انا هجيب مية للشرموطة دي و أصلي لسة عايزاها شوية و بما انها فاقت و بعدها هخرج لعندكم .. منى وافقت و كأنها مش عايزة توافق كأنها أجبرت ولكن مش بأيدها حاجة و قالت ليا أهي بقت كلبتك تقدري تعملي فيها إللي انتي عايزاه المهم مش تظهر عشان مش يشوفها البنات لانها مش ناقصة ,, ضحكت ضحكة صفر و قلت لها مش هتقدر تقف على رجليها اصلا دا أنا هطلع كل إللي في قلبي فيها و تبقى جدعة لو استحملت , ساعتها نظرات رشيدة تحولت لنظرات رعب و خوف من إللي انا عايزة اعمله فيها .
رحت أجيب المية عشان تشرب رشيدة و أنطلقت منى لتبدأ رحلتها وصلت للأوضة وقفلت الباب بالمفتاح عشان محدش يدخل علينا , سمعت منى بتقول الكلبة زينب بصيت من خرم الباب لاقيت زينب جاية لعند منى و هي على اربعة و لابسة حاجة شبه الذيل في طيزها لا ده ذيل فعلا طيزها مركبه فيها ذيل و عمالة تهز كل جسمها و هي جاية اتجاه منى و أول ما وصلت قعدت تبوس حزمة منى و تنبح و منى بتقولها شاطرة يا كلبوبتي .
تركت استراق النظر و جيبت المية لرشيدة إللي كانت متهالكة و سقيتها وهي لسة على ربطتها شربت شوية و قالت لي أرجوكي يارغد فكيني معدتش حاسة بأديا ولارجليا … ساعتها مش عارفة ليه حسيت انه لازم الطشها بالقلم على وشها و فعلا فعلت كده لطشتها بالقلم على وشها وقلت لها رغد حاف يا بنت الكلب .. نزلت دموعها وقلت أسفة يا ستي رغد .. بقت عيني بعينها و الف مليون سؤال كانت في وقتها بيطلع من عيون و هي كأن عينيها يوعدوني بالاجابة على كل اسألتي وقبل ما اكسر ذلك الصمت الذي دام لوقت كسره صراخ من الصالون … أرجوكي يا ستي بلاش أرجوكي مش هقدر و منى عمالة بتقولها من أمتى الشراميط إللي مثلك بيقولوا لا أية هتنسي نفسك يا كسمك .. جريت على خرم الباب عشان ابص لاقيتها ماسكة شمعة و عمالة بتخلي الذايب منها ينزل على كس زينب و زينب بتصرخ من الحرق و الالم و منى ولا كأنها هنا بتتعامل مع الموضوع كأنه أمر عادي اوووووووووووي .
قطعت مشاهدتي للمنظر رشيدة لما قالت ارجوكي يا ستي مش قادرة أستحمل رجعت لعند رشيدة و بصيت في وشها وقلت هفكك بس ليا شروط رشيدة ردت عليا بدون تردد أنا قابلة كل شروطك ومهما كانت .. قلت اسمعيها الاول .. شرطي الاول من النهاردة ملكيش علاقة بمنى يعني هي خلاص تنازلتلي عنك يعني بقيتي بتاعتي أنا يعني لو سمعت او عرفت أنك مع منى بأي حال من الاحوال ساعتها هفضحك بالفيديو إللي صورته ليكي .. ردت رشيدة أمرك ياستي رحت لطشاها بالقلم وقلت ليها هو أنا كملت كلمي يا وسخة أسمعي للأخر وبعدين تكلمي فاهمة يا روح امك هزت راسها على انها فاهمة
أما شرطي الثاني الليلة هتبقي ملكي يعني مش هتروحي بيتك اصلا عايزة استمتع بتقطع جسمك بطريقتي المجنونة .. كنت ببص لوشها هو قلقان مرعوب وده بدأ يخليني أشعر بالسعادة و المتعة يعني مافيش امتع من أنك تملك انسان تعمل فيه إللي انت عاوزة وهو بيوافق على كل حاجة …

أما شرطي الثالث …. قطعني صوت منى و هي بتقول الكلبة علياء كان نفسي اتفرج على منى و هيا بتفشخ البنات الشراميط بس للأسف كان ذل و كسر رشيدة مستهويني اكثر ” شرطي الثالث عايزاكي من بداية الاسبوع تتوسطي ليا عند رئاسة القسم عشان ابقى مندوبة عنهم في المستوى إللي انا فيه ..

أما شرطي الرابع كل ما اقولك عايزة منك تشرحي لي موضوع في الدرس تفهمي اني ليا مزاج افشخك يعني تشوفي صرفة و تدبري مكان و تبلغيني بالمعاد في مدة لا تزيد عن نص ساعة لانه لو ثانية وحده تأخرتي بعد النص الساعة تقدري تروحي عند عميد الكلية وتشوفي الفيديو بتاعك .

أنا خلصت كل شروطي يا رشيدة ياترى موافقة عليهم أو افضحك من دلوقتي رشيدة بدأت تعيط و تقولي مافيش قدامي حل إللي أوافق يا ستي رحت لطشاها بالقلم ولكن المرة دي كأني بحتفل بأول كلبة ليا و قلم كله ساعدة رشيدة بصت لوشي و شافت السعادة إللي فيه ففهمت اني مرتاحة منها و أني مش ناوية شر اتجاهها فقلت لي شكرا ليكي يا ستي و فعلا نزلت من الربطة المنيلة إللي كانت مربوطاها و فكيتها و كنت بشوف أديها لونهم زي البني من كثر كتمان الدم فيهم نتيجة الربطة و رجليها كمان كانوا كده وكنت بقول في نفسي اية إللي مخليها مرتاحة بده ساعتها خطر ببالي أنه منى بتهددها عشان كده بتيجي لعندها ,,, سألتها هي منى بتهددك بفيديو عشان تيجي هنا ردت عليا وهي قاعدة على اربعة ابدا يا ستي انا بجي هنا كل اسبوع مرتين و بخليها تستعبدني و بدفع ثمن الجلسة , ضحكت قلت ليها بتنضربي و تدفعي فلوس دا أنتي لقطة يا وسخة ابتسمت رشيدة وقالت اعمل اية مهو كله من ابن الكلب عودني أني أبقى كلبة و يمسح بيا الارض و راح اتجوز عليا و سابني مرمية و مشتاقة لأحساس العبودية لحد ما نصحتني شادية بمنى و من ساعتها و انا زبونتها .
كانت الاصوات برا بتشدني و بتخليني عايزة اخرج عليهم اشوفهم بيعملوا أية بالذات اني بدأت اسمع صوت تنهيدات منى بتعلوا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأه أكثر يا بنت اللوة أكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووووف أكثر ياكسمك ألحسي أكثر بقيت متشوقة هي تلحس ايه ومين دي إللي بتلحس ساعتها قلت لرشيدة ابدأي البسي هدومك .. بصت لي باستعجاب الدنيا ازاي حضرتك قلتي مش عايزاكي تروحي و انك هتقطعي جسمي و بعدها بتقولي لي قومي البسي هدومك ,, بصيت ليها بصت غضب أية هنبدأ نناقش يا وسخة … ردت ابدا يا ستي مليش الحق اناقشك بس ليا طلب عند حضرتك قلت ليها اية ثاني ارغي , عايزاكي لما تكلميني يا ستي دائما تشتميني لأني بحس أني فعلا رخيصة وكلبة قذرة لما بتشتم , ضحكت وقلت يخرب بيتك دا انتي كنتي مربيالي الرعب في الكلية دائما خايفة منك طلعتي اهو شرموطة و بتحبي تتهزئي و تتشتمي عشان تحسي أنك رخيصة , ردت عليا على فكرة انا كلمت ستي منى اكثر من مرة أني نفسي اخدم وحده زيك لانك قوية بشخصيتك غير انك متحبيش حد يجيي عليكي وده زود حبي ليكي و حب خدمتك … راحت مباشرة جاية قصادي وهي على اربعة و عمالة تبوس في جزمتي و تقولي أحلى حاجة لما الحلم يتحقق و انا كنت بحلم بخدمتك ودلوقتي صرت خادمة ليكي كلبة ذليلة لحضرتك تعملي فيا إللي انتي عايزاه صراحة الموضوع ده هيجني جدا بشكل رهيب لدرجة اني بدأت اشعر ببلل في كسي من كلامها ده طبعا لازم يتبل مهو انا كنت مش بتاعت جنس ولا هبل و العادة السرية بعملها مرة بالكثير كل ثلاث ايام قال اية عاوزة مستقبل مستقبل اية دا انا كنت عبيطة ساعتها تملكني شعور أني لازم اجرب معها أي حاجة يمكن هياجي يهدأ شوية رحت رافساها و قلت أية هو بسهولة كده تبوسي جزمتي المفروض اولا تعرضي عليا البضاعة يمكن متعجبنيش راحت قايلة لي ممكن حضرتك تعاينيها براحتك فعلا رحت لافه حوليها كده مرة كانت غريبة الصراحة على الرغم من كبر سنها إلا انها عايزة تتشرمط رحت جاية قدام طيزها و رحت رفساها فيها و هي وقعت على الارض و قلت ليها الجسم المنيل ده محتاج يتعدل فاهمة يا لبوة قالت فاهمة يا ستي رجعت ثاني لوضعها رحت لو أول مرة في حياتي افتح فلقتين طيز و شوفت خرم طيزها إللي كان تقريبا متورم جدا وملتهب من إللي عملته منى فيها و لكن حبيت اشعر بقوة و اسمعها بتتألم بسببي مرة يعني لطشتها بالقلم و رفستها ولا طلعت أي حاجة تدل على الالم رحت مقربة صباعي على خرم طيزها و اول مالمستها لاقيت أه مكتومة منها و تنهيدة و بتقولي ياستي بيوجعني اووووي قلت لها اه لازم يوجعك ما انتي عايزة تبقي شرموطة و الشرموطة لازم طيزها تبقا زي مغارة علي بابا و ضحكت وهي ابتسمت و بعدها قعدنا نتكلم انا وهي على زوجها العلق إللي قررت أفشخوه زي ما هفشخ زوجتها ….
كانت منى وصلت لذروة جلستها الاربع البنات في الصالون البنت إيفا مربوطة من ايدها و رجليها مربوطني كل وحده برجل من الكرسي و اما البت نسرين مربوطة بقا كانت منزلة راسها على كس إيفا و اديها مربوطي عن مسند الكرسي و رجليها مربوطين بحبل موصول للسقف يعني كأنها متعلقة بالشقلوب و قاعدة تلحس كس إيفا و ايفا في هياج كبير ااااااااااااااااااااااااااااااااووو وووووووووووف اكثر يا شرموطة لحسي اكثر ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااهه اكثر يا كسمك نيكي بلسانك اكثر يابنت المنتاكين و نسرين مستمرة بلحس كلها و اللعب بزنبورها بلسانها , أما زينب اللي كان جسمها بقا أحمر جدا من الشمع الذايب فوقها و كمان الكم لطشها إللي لطشتها لها منى على وشها و على فلقات طيزها و كانت مرمية مش قادرة تقوم من كثر النيك بالزب الصناعي بتاع منى مش نفس إللي ناكت فيه رشيدة لا اصغر منه و كل إللي عليها شكرا يا ستي أشكرك انك خليتني شرموطة رسمي النهاردة اشكرك يا ستي منى على النيك الجامد ده و انك فشختي كسي و طيزي وخليتني لبوة ليكي .
اما البنت علياء فالظاهر انه بدأ دورها كانت منى ساعتها بتقرص ببزازها و تقولها النهاردة هفشخك نيك يا بت الشرموطة و هي بتقولها ارجوكي يا ستي خليني اليوم شرموطة عايزة اتناك بجد مش قادرة و منى بتقرص بقوة حلمات بزازها و هي بتصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأاه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأه قطعيهم يا ستي قطعي بزاز منتاكتك …….. أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأي قطعي حلمات الشرموطة بت الشرموطة كلبتك علياء و رحت مباشرة منى جايبة الخورزانة و بدات بعزف سنفونية من الضربات على بزاز علياء و علياء عمالة تتلوا و بتحاول تتحول الالم و لكن وشها كان مرسوم عليه السعادة و الهيج أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أضربي اكثر يا ستي أضربي و منى مستمرة بضربهم و بعدها تحولت لطيزها الجميلة و بدأت بضربها بالخيزران و عمالة بتقول دا انتي طيزك يخليكي أحسن من احسن لبوة منتاكة في شارع جامعة الدول يابنت الكلب , علياء كانت بتتالم بمتعة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأييييي أنا شرموطة ليكي فقط يا ستي الجسم ده محدش هيمتلكه غيرك , منى ضحكت وقالت لا ياروح امك هتبقي شرموطة على كبير انا مزاجي كده .. علياء أمرك يا ستي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأي … وبعد تلك الضربات بدأت منى مرحلة ثانية قامت ساحبة علياء من رجليها فوقعت على بزازها بالارض و صوت وقعتها كان مدوي و هي توجعات كثير و ساحبتها مقابل وش إيفا و فارقت بين رجليها و حطت كسها في وش إيفا و قالت لإيفا صوتك عليا يا منتاكة يا أخوت المنتاكة وحطت كس علياء في بق إيفا و ساعتها بدأت ايفا بعزف لحنها بلسانها على ألة كس علياء و علياء بدأت تتأوه من المحنة و الشهوة التي بدأت معاها ثاتي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأوف أكثر يا يا منتاكة كلي كسي أكثر يا بنت اللبوة و لكن منى كانت سريعة برضه حيث انها كانت عارية راحت منزلة نفسها قدام وش علياء وقالت لها دلوقتي هتنولي شرف أنك تلحسي كس مولاتك منى ساعتها كأن علياء لاقت مليون دولار السعادة إللي كانت فيها بهذا الامر غريبة .. مسكت منى بشعر راس علياء و راحت دفساها في كسها و بدأت المتعة للجميع ايفا بتلحس و بدخل لسانها في كس علياء ولكن أهاتها ايضا مسموعة من لحس نسرين و مصر زنبورها لكسها كانت ايفا هي الخبيرة و لسانها يعرف أين موضوع الجنون عشان كده كانت تنهيدات و صرخات البت علياء واضحة جدا حتى مع لحسها لكس منى ولكنها كانت تتأوه بشكل هستيري أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأه نيك فيا اكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأي نيكيني اكثر يا ايفا دخلي لسانك جوا أفشخيني اكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاااوو ووف ولكن تأوهات منى كانت هي المتميزة اوووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووف اأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي ألحسي كويس يا كسمك و كانت في كل مرة تشتم علياء ترفع وشها من على كسها و تضربها بالقلم كأنها تشكرها على هذه المتعة و في وقت واحد جسمهم كله بقا بيرتعيش و كلهم نزلوا شهوتهم في بقا بعضيهم و صوت التنهيدات التي تؤكد ارهاق الجميع واضحة جدا و لكن منى سريعا ما بعدت من علياء و سحبتها من اديها و لبست الزب الاصطناعي و قالت ليها مش المرة الماضية فتحت كسك و خليتك مدام دلوقتي بقا جه الدور على طيزك عشان بقي شرموطة من بابه .

خلت علياء ترتكي على الكرسي الهزاز و بدأت بعمل جيل على الزب الاصطناعي و على طيز علياء و علياء كان في وشها الف تعبير بين خوف و شوف ومتعة وهياج و منى بدأت بدهن الجيل على خرم طيزها و بدأت تلعب بفتحت طيزها باصابعها و علياء بقت تتنهد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أوووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه مش قادرة يا ستي مش قادرة دخليه فيا حتى لو حيموتني دخليه و منى بتقولها أخرسي يا كسمك بدل ما اخلي صوت المك لحد بيتكم يوصل بعدت صباعها من طيز علياء و اتجهت نحو زينب و راحت رفساها بقوة و قالت أية يا وسخة يا بنت اللبوة هتقعدي كده كثير راحت مباشرة زينب بايسة رجليها و تقولها أمور سعادتك مسكتها من شعرها و بدأت تجرها و حطت وشها في طيز البت علياء و قالت يلا رطبي طيزها بلسانك بدأت زينب تلحس طيزها بشكل جنوني و هستيري و علياء معدتش قادرة تتحمل الهياج أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأوووووووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأي أية اللسان الجامد ده يا لبوة و زينب عمالة تتألم من نزول الخيزران على طيزها .

محنة علياء كانت كبيرة جدا لدرجة ان صوتها بدأ يرتفع ولكن فوجئت بأيد غريبة ماسكة بقها مش ايد منى ولا ايد زينب و بصت و تفاجئت ………………………

الجزء الرابع

كانت مفاجأة علياء كبيرة جدا لما لاقت يد الدكتور بكر على بقها و بيقولها صوتك عالي اووووي يا بنت هتفضي مستريس منى .
أنا كنت ببص من خرم باب الاوضة صراحة صدمة ودهشة و بلاوي زرقة كانت بتحصل فيا بسبب الدكتور بكر ده أكثر دكتور صارم في الكلية غير انه شخصيته قوية ومش بيقبل أنه حد يدخل وراه المحاضرة ولو تأخرت ثانية وحده .
بعدين تذكرت الصبح لما وصلت متأخرة و منى دخلتني المحاضرة قدام الدكتور بكر وهو ما اعترض ابدا .
منى راحت صارخة عليه أزاي يا كلب تيجي بدون ميعاد اية هي الوكالة إللي اشترتها لك الحجة ولا اية
لقيت الدكتور بكر يعتذر منها انا اسف يا مستريس ماكنتش عارف انه عن عندك سيشن اليوم و انا كنت فارغ قلت أجي لعندك يمكن ترضي تعملي السيشن إللي اجلتيه امبارح .
البنات كانوا في قمة الدهشة و الصدمة و الاحراج ده الدكتور بتاعهم شافوهم و هما بالوضعيات دي علياء بصت له وقالت دكتور بكر مرة وحده راحت منى قاطعة كلامها بضربه على طيزها و قالت لها حد سمح لك تتكلمي يا حشرة
و بصت للدكتور بكر و قالت له روح هناك اقعد في المطبخ لحد ما اخلص السيشن ده و بعدين هشوف حكايتك وجهز جسمك للعقاب لأني مش ناوية اعدي لك وقاحتك دي و كمان سيب نسخة المفتاح بتاعت الشقة لانه مش هيبقى معاك مفتاح من اليوم
راح الدكتور بكر ق****ا امرك يا مستريس و راح ناحية المطبخ .
كنت نسيت انه رشيدة معايا في نفس الاوضة و أول ما افتكرت ألتفت لها لاقيتها مرعوبة رعب و بتقول أنا هنفضح النهاردة هنفضح بكر هنا دا انا باين عليا هروح في داهية ، بقيت ببص ليها و في وشي استغراب و علامات ضحك على حالتها كانت بترتعش جدا لدرجة أني بدأت أضحك فعلا .
الموقف في الصالون اختلاف البنات طلبوا أنهاء السيشن بسبب الدكتور بكر و كان باين على وش منى الغضب مش عارفة بس حسيت أنه ليلة بكر مش فايته لانه كان واضح استمتاع منى بالبنات و حضور بكر خرب لها متعتها يعني وقعته منيلة لبسوا البنات و روحوا و منى صرخت بأعلى صوتها ” تعالى يا روح امك ” و فعلا خرج بكر من المطبخ بس ما كنت متصورة طريقته بالخروج خرج على اربعه زي الكلب تماما و المفاجئة الاكبر انه خرج عريان ، ساتتها مقدرتش امسك روحي من الضحك لما شوفت الموقف ده من خرم الباب و بصيت لرشيدة و قلت ليها انتوا كلكم كلاب لمن ولا أية الحكاية ، رشيدة كانت بتبص لي بأستغراب كأنها مش فاهمة انا بقصد أية .
ساعتها فكرت ه ، معقولة هفضل ابص من خرم الباب كده زي المتفرجة أنا عايزة أنزل الملعب و أبدأ مشواري الجديد بالذات أني مع رشيدة في الاوضه و أنا صراحة عايزة اجرب بس بنفس الوقت عايزة بكر اللي بدأ صوته يلعى بالرجاء .
بصيت لرشيدة و قلت لها اقلعي هدومك ثاني لان ليلتك الاولى هتبدأ ، رشيدة لتخبطت اراي كنت قايلة ليها البسي و الان اقولها اقلعي ؟؟؟؟
قالت لي ” في أية يارغد ” ، ساعتها كان اول درس فهمته من منى انه المفروض كلامها معي يكون بتقديم لقب ستي او مولاتي او مستريس ، فرحت مباشرة لعندها و بدون اي مقدمات رزعتها بقلم اظن أنه منى و بكر برا سمعوه ، قلتلها ” جرا اية يا كلبة انا ستك رغد مش رغد حاف أية هتصاحبيني ؟” ، فهمت ساعتها أنه امتلاكها بدأ و بدون أي كلام ثاني قلعت هدومها و نزلت على ركبتها و قالت ” أمرك يا ستي ” ، بدأ شعور السعادة مرة ثانية يوصل لقلبي ساعدة بأنه دكتورة في الجامعة بتقولي أمرك يا ستي ، ولكن طموحي كان اكبر من رشيدة وحده ، بالذات بعد ما سمعت صوت بكر اللي شكله كده طالع عينه من منى .
أستجمعت كل قوتي و بدأت مباشرة ببدأ مهامي بس طبعا ما كنت خبيرة لسة مبتدأه .
قلت لرشيدة ” أية هبتحلقي فيا كثير متيلا على رجليا ، على الرغم من أنه مش لفظ سادي بمعناه الصريح لكن رشيدة فهمت و فعلا بدأت تبوس رجلي و أنا عماله ابص عليها وبكل فرح .
استمرت ببوس رجليا لحد ما انا زهقت ، رحت قايله لها جيبي الخوزران من الزاوية ، فعلا نفذت و جابت الخوزران و هي على اربعة بتمشي و حطاها ببقها ، خدت الخوزران و بدأت اضربها بس بالراحة اصلي خايفة يحصلها حاجة و هي مستمتعة اااااااه ااااااه شكرا يا ستي ، و انا بضربها بالراحة بس لاقيتها بتقولي ” أقوى يا ستي أقوى ” ، كأنها عملت عليا تعويدة الخوف اللي كان في قلبي اختفى و بدأت فعلا اضربها اقوى و تحولت تأوهاتها إلى صراخ اااااااااااااااااي ااااااااااااااي ااااااااااااااااااااحح و انا بصوتها ده بدأت أنتشي حسيت أني امتلكها بجد مش كلام بس لا دي فعلا بقت ملكية خاصة لي اعمل فيها اللي انا عايزاه .
قررت أعمل خطوتي الثانية ، ركبت على ظهرها و رحت ضرباها على طيزها و قلتلها امشي بينا لعند باب الاوضه و فعلا هي مشيت و وصلنا لحد الباب رحت فاتحاه و ضربتها اقوى على طيزها و قلتلها قدامي يلا امشي قدامي و فعلا مشيت قدامي و منى و بكر عماليين يبصوا علينا و رشيدة ماشية عادي كأنها منومة او فاقدة للذاكرة ، لانها قبل شوية كانت مرعوبة من بكر و خايفة من الفضيحة بس لما امرتها خرجت عادي و لا اعترضت ولا حتى وقفت .
مشيت و انا مستمرة بضرب طيزها اللي واضح انها مش هتقدر تقعد عليها لفترة طويلة من كثر الضرب ، منى مباشرة قالت لبكر ” احب أعرفك بمستريس رغد شريكتي الجديدة ” ، بكر بص لي و قال ” معقولة رغد ” ، هو بس قال الجملة دي و رحت ضاربة ظهره بالخيزران لدرجة انا قعد يصرخ من كثر الالم و قربت له و قلتله ” رغد حاف كده أية انت فاكرني صديقة لك ” ، منى مباشرة قربت عليه و حطت رجلها على صدره و تفت على وشه و قالتله ” جرالك أية يا كلب اهو انت بحركاتك دي هتخليني اعتذر من مستريس رغد ” ، بصيت لعندها وفهمت انها معجبة بضربي له و اني عملت حاجة صح ، بس في نفس الوقت انا مش عارفة هعمل أية ؟؟ ، ” يا منى الظاهر كلابك مش متربيين محتاجيين تربية من اول و جديد عشان يعرفوا مقامهم ” ، منى فهمت بالضبط قصدي أني عايزة اخش الملعب و أتفرج لايف مش من خرم الباب .
تحركت منى اتجاه بكر و راحت رفساه على طبنه و قالت له ” عجبك اهو جبتلنا الكلام ” خذت الخوزران من أيدي و بدأت هي تضربه و تضرب رشيدة و الاثنين بدأوا يصرخوا من الالم .
أشرت لرشيدة فمشيت ناحيتي و بدأت تبوس جزمتي و تلحسها اما منى بدأت بحاجة غريب جابت قفص صغير شكله زي الزبر و راحت قافله زبر بكر بالقفل و المفتاح شالته معاها و بدأت ساعتها بمرحلة جديدة .
قالت منى لبكر ” لف وريني طيزك ” ، فعلا لف بكر و بقت طيزه لتجاه منى اللي قلعت الزبر اللي كانت لابساه ولبست واحد ثاني اكبر من الاولاني و و بدأت تضربه على طيزه بقوة و هو يصرخ و انا عمالة افرج عليهم و السعادة بتاعتي مستمر ، يعني رشيدة عمالة تبوس برجلي و بكر اه بينتاك قدامي من منى و يتلعن سلسفين ابوه بعد ما كان مربي ليا الرعب .
لاقيت منى قربت مني وهمست لي ” لازم تنيكيه معايا عشان اصوره و انتي بتنيكيه و يبقى تحت أمرك بأي وقت انتي عايزاه ” ، مكنتش عارفة حاجة بس سألتها ” ازاي ده يا منى ؟!” ، ردت عليا ” بسيطة ياقمر كل اللي عليك انك تلبسي زبر من الموجوديين و يستحسن يكون كبير شوية عشان يتربى و يتروض على أيدك و قلديني بس و هيبقى كله تمام ”
بسيت لرشيدة و ضربتها بالقلن و قلت لها “روحي للاوضه و جيبي الزبر الصناعي بسرعة ” ، فعلا هي شكرتني على القلم و راحت مباشرة تجيبه .
في الوقت ده كانت منى راحت لحد وش بكر و أمرته يبدأ يمص زبرها الصناعي و هو فعلا بدأ بده و هي عماله تدخله ببقه و طلعه لدرجة أنها في مرة دخلته كله في بقه و خلته فترة قصيرة جواه و هو مش قادر يتنفس و بدأ يتحرك بشكل هستيري و لكن منى بقيت ماسكة راسه ومثبته عليه و بعدين طلعته من بقه و هو كان بيسعل بشكل رهيب و واضح من وشه اه كان بيجرب الموت و اول مابدأ يتمالك نفسه وصله قلم ثلاثي الابعاد على وشه و رجعت ثاني تحط الزبر ببقه .
كانت رشيدة جابت الزبر الصناعي اللي هلبسه ، ساعدتني بلبسه و لاقيتها بتقولي ” عايزاني اعمل زيه ” ، عجبني الموضوع صراحة ، ناديت على البت منى عشان تعطيني الخوزران ، و أمرت رشيدة تبدأ تاخد الزبر ببقها وهي ماقصرت صراحة بدأت بده و انا بدأت اعزف لحن الالم على ظهرها بالخوزران و هي تلحس الزبر و تمصه و تتألم و انا مستمرة بعملي و كمان منى
بعد شوية بدلنا انا و منى المواقع بقيت انا بنيك بق بكر و هي رشيدة و كل وحده فينا تتلذذ بضرب الكلاب ، لحد ما منى سابت بق رشيدة و حولت على طيز بكر تفت على طيزه اكثر من مرة و مباشرة حطت الزبر على خرمه و دخلته بقوة ساعتها بكر صرخ صرخة مكتومة و بدأت منى تنيكه كأنها عايزاه يموت ووهو مش قادر لا يطلع زبري من بق ولا قادر يتنفس و لا قادر يصرخ و انا استغليت الفرصة مسكت دماغه و بدأت اعمل زي منى بس في بق لدرجة اني كنت فاكراه هيموت بأدينا .
استمرين كده و رشيدة قاعدة بوضعية الكلب طلعت الزبر من بق بكر و قلت لمنى ” دوري دلوقتي ” ،لاقيتها ابتسمت و قالت ” مايغلاش عليكي ” ، ساعتها هي كمان طلعت الزبر من طيزه و هو حالته حاله مش قادر يتنفس و باين الالم و التعب على كل جسمه لفيت لحد طيزه وراحت منى تجيب الكاميرا و بدأت انا أنيكه و لانه الزبر اللي لابساه اكبر من بتاع منى لاقيته بيصرخ اول ما دخلته و بيقولي ” ابوس رجلك يا ستي مش هقدر ده كبير انا كده مش هقدر امشي ” ، بس انا ما عبرته و دخلته كله في طيزه ساعتها بدأ هو يصرخ اااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااي اااااااااااي و انا مستمرة بنيكه بغشوميه لاني كان المفروض اخليه ثابت جوا عشان تتعود عليه طيزه بس انا لسة اول مرة لي .
طلعت الزبر من طيزه و كانت طيزه بدأت تنزل دم ، هياجي كان حاجة كبيرة ااااوي أشرت لمنى ففهمت أني هدور على رشيدة و عايزاها تصورني معاها هي كمان.
فعلا قربت على رشيد و ضربتها بالقلم و قلت لها ” لفي ياروح امك لفي ” فعلا هي لفت و انا عارفة انها موجوعة من نيك منى ليها و لكني اصريت أني أنيكها
قرما الزبر من كسها و بدون مقدمات دخلته في كسها اللي كان مبلول ساعتها من اللي فعلته ببكر و بدأت أنيكها وهي بدأت في البداية تصرخ من الالم بقوة و انا مستمرة و لكن بعدها لاقيت صوتها تغيير و بدات تقول
ااااااوف اكثر يا ستي نيكي كلبتك أكثر اااااااااااااااححح افشخي كس لبوتك قطعيه يا ستي و يا تاج رأسي اااااااووووووووووووفففففففةةة افشخيني اكثر
كلامها هيجني اكثر بدأت انيكها بشكل اقوى لحد ما جابت رعشتها طلع زبري من كسها و رفستها و نامت على الارض .
أستمريت بنيك بكر و رشيدة لحوالي ساعه لحد ما انا تعبت منهم اما هما كانوا تعبانين جدا من اللي حصل لهم و مش قادريين يقفوا راحت منى رابطتهم على الكراسي و قالت لهم ” هتباتوا هنا يمكن ستكم رغد تقرر تفشخكم ثاني ”
بصيت لمنى و كنت عايزه اعمل فيها زيهم و كان واضح من وشها انها هي كمان عايزاه ده .
سحبتني من ايدي و دخلنا الاوشه و اول ما دخلنا و قفلت الباب نزلت مباشرة على رجلي تبوسها و هي بتقولي ارحميني انا تعبانة يا ستي مش قادرة رحت لطشاها بالقلم و قلت لها ” اقلعي الزبر يا كلبة ” و فعلا قلعت و قفت و قلعته و انا قربت ليها و رزعتها بوسه كبيرة على شفايفها و بدأت هي تمسك الزبر بأيدها و بعدت منه و بدأت اضرب بزازها بقوة و هي بتصرخ أاااااااااااااووووف ااااااااااااه و انا بضربها و هي تتلذذ بالضرب ، قربت لوشها و همست لها ” نامي على السرير هفشخ ليكي كسك الليلة ” ، راحت نامت على الكرسي و رفعت رجليها و كأنها بتقولي أنها مستعدة و انا فعلا قربت لحد كسها اللي كان مبلول جدا ينتظر اللي يريحه رحت ماسحه بأيدي عليه و هي طلعت اااااااااااااااااااه كبيره منها بس ايدي امتلت من بللها رحت مباشرة شايلة ايدي وحطيتها في بق من اللي بدأت تلحسها و تمصها كأنها بتمص ملعقة عسل انا ساعتها حسيت ببلل في كسي بس تمالكت نفسي مش عايزة الشهوة تنسيني و ممكن ساعتها اتحول كلبة زيهم .
بدأت أدخل الزبر في كس منى اللي شهقت من كبره و بقت تترجاني ” بالراحة ياستي انا كسي صغير بالراحة افتكرت ساعتها هي عملت أيه برشيدة فنكتها بقوووووة ما رحمتها و هي تصرخ اااااااااااااي ااااااااااااااااي اااااااااااي ارحميني ابوس رجليكي ارحميني ، و انا مطنشاها و بنيكها اكثر لدرجة انها هي فقدت الوعي طلعت الزبر من كسها و كان في دم كثير بينزل منها خفت انها تموت و لكن شوية و وقف الدم فهمت اني فعلا فشختها سبتها مرميه على السرير .
رن تلفونها رديت و الصوت اللي سمعته رعبني أصل عارفة ده صووووت مين ………….

الجزء الخامس

كان صوت أنا عارفاه جدا كان صوت الدكتورة شادية اللي كانت تتكلم و تقول أنها تعبانة و عايزة تيجيي عشان تلحق شوية متعة .
انا قلتلها تعالي و الغريب أنها ما ميزت صوتي و اعتقدت اني منى المرمية على السرير و قفلت السكة ، و بدأت أستعد لقدوم شادية الظاهر أنه حان الوقت أفشخها و تصير كلبتي مثل ما حصل لبكر و رشيدة و منى .
حاولت اصحي منى بكل الطرق الممكنة و فعلا فاقت بس كانت موجوعة بقوة من اللي حصل فيها و كان واضح أنها مش قادرة تمشي بشكل كويس .
سندتها للحمام و فعلا خشت الحمام تستحمى و أول ما خرجت لاقتني مقابلة للباب ساعتها و بدون تردد ضربتها بالقلم على وشها و قلتلها ” جرا أية يا كلبة مش لازم تريحؤني على الأقل ” ، فعلا انا كنت ممحونة جدا من اللي عملته فيهم و كان كسي مبلول و واضح اني هايجة على الاخر .
بصت للرجليا و قالت” أنا تحت أمر سموك شوفي تحبي أية و كلبتك منى هتعمله ليكي ” ، شديتها من شعرها و رميتها على الارض و أمرتها تاخد وضعية الكلب و مشيت وقعدت على السرير و أمرتها تيجي ناحيتي و فعلا عملت كده و اول ما صار وشها مقابل رجليا .
أنا / بوسي رجلي يا كلبة
فعلا بدأت تبوس رجلي و انا مستمتعة ببوسها و في نفس الوقت منتشية و عايزة حاجة تريحني لانها الشهوة مارحمتني و بدأت تتغلب عليا و انا في وسط غابة لو أعطيتهم فرصة هياكلوني .
رفستها بوشها و قمت قلت الزبر اللي كنت لابساه رفعت الثوب لحد وسطي و وخلعت الكيلوت و نمت على السرير و لكن حملت معي الخيزران عشان لو تهورت مباشرة اتصرف معاها لاني خايفة تكون عايزة تنتقم .
امرتها تبدأ تلحس كسي و هي فعلا بدأت تلحسه و لسانها يداعب زنبوري بطريقة هيجتني أوووي و مع كل لعب بلسانها كانت الخيزران بتنزل على ظهرها مش عارفة لية بس كانت متعتي بتزيد كل ماضربتها و هي تتألم و بنفس الوقت مستمرة بأكل كسي بلسانها .
استمرت على هذا لحد ما جبت رعشتي أكثر من مرة و كان واضح أني راضية عليها لان ظهرها بقا مخطط تخطيط من الخيزران كأنها خريطة بعدتها و بدأت أعدل نفسي و بوستها على شفايفها و أمرتها تجهز لأن شادية جاية ، ساعتها أستغربت من كلامي ازاي هتيجي و انا ازاي عرفت ؟ ، فقلت لها على موضوع المكالمة و هي قالت ” انتي ناوية تعملي اية يا ستي ؟!” ، رديت عليها بضحكة مستفزة ” هفشخها مثل ما فشخت رشيدة و بكرة و هحولها كلبة ليا ” ، ساعتها بصت لي منى ” ياستي انتي كده هتقطعي عيشي و مش هعرف أشتغل ولا حتى أمشي اموري ” ، رديت عليها ” متقلقيش هيبقى نظامي زي نظامك و هيكون كل حاجة بفلوس و انا و انتي نص بالنص متقىقيش و حياتك هيبقى محورها رجليا يعني تسمعي الكلام و بلاش كلام كثير ” ، لاقيتها نزلت و بدأت تبوس رجليا تقولي امر حضرتك يا هانم ، امرتها تلبس و تجهز السيشن بتاع شادية ولكن بطريقة جديدة لاني امرتها تربط بكرة و رشيدة بطريقة ما عشان اقدر أنيكهم كمان مع شادية اللي هتتناك مني انا و من منى في نفس الوقت عشان اتوج نفسي ملكة الكلية السادية .
فعلا نفذت منى كل اللي طلبته منها و ربطت رشيدة اللي كانت تترجاها انها تفتحها عشان تروح الحمام بس منى رفضت و قالتلها انه اوامري تبقى مربوطة هي و بكر اللي كان في حالة هذيان بين شكر وألم من كثر ما افتشخت طيزه .
رن جرس الباب قعدت على الكرسي المتحرك و قلت لمنى تفتح الباب .
فتحت منى الباب و كانت شادية اللي خدتها منى على مشمها بقلم و قالتلها ” دلوقتي يا شرموطة دلوقتي تتصلي أية كسك بياكلك فمعدتشي قادرة تصبري ” ، شادية نزلت على ركبتها وقالت لمنى ” ياستي الزبر اللي حطيتيه في كسي الصبح تعبني انا مش قادرة امشي و لا انام ولا حتى اقعد كل حركة بتخليني اهيج ارجوكي ارحميني ” ، باشرتها منى بضربه على بزازها و قالتلها ” خشي و اقفلي الباب وراكي لانك اليوم هيتعمل عليكي حفلة ” ، من غير تردد و نزلت على وضعية الكلب و بدأت تلحق منى لحد ما وصلوا لعند الكنبة ساعتها كانت صدمت شادية اللي شافت زمايلها مربوطيني بوضعية تساعد على النيك و واضح انه كان عندهم سيشن ، و كمان شافتني و أنا قاعدة على الكرسي و ده اللي صدمها اكثر ، حاولت توقف عشان تتكلم بس منى ادتها بالشلوت على صدرها فوقعت على الارض و قالتلها ” جرا أية ياكلبة من امتى بتقفي و انتي في حضرتي أية هتنسي نفسك ” ، ساعتها اعتذرت شادية و لكنها بقت على صدمتها .
منى كانت فاهمة مدى صدمة شادية ولكنها مارحمتهاش لانها بدأت بضرب وشها و برجلها و هي بتقول ” الليلة هتبقى كلبة لستك رغد يعني هتبقي كلبة مشتركة ببننا ”
قمت من الكرسي و قعدت الف حوالين شادية ومنى عمالة تلطش فيها بالاقلام ، قلت لمنى ” خليها تقلع كل هدومها ” ، امرت منى شادية تقلع كل هدومها و فعلا قلعت كل هدومها و بقت ملط و كان واضح الزبر الصناعي اللي كان جوا كسها كان مش كبير بس واضح أنه مزقوق لجوا اووووووي و واضح انه كسها كان غرقان و حالته حالة .
نزلت ثاني على اربعة بس المرة دي قربت انا من منى و بستها في شفايفها قدام شادية و ضربتها على طيزها و طلعت اه منها بدل على المحنة ، بعد ما خلصت بوستي على شفايفها بصيت لشادية و رفستها برجلي على صدرها لدرجة انها وقعت على الارض و أمرت منى تنزل على كسها عشان تلحسه ، منى بصت لي باستغراب شديد ، بس ما اعطيتها فرصة ضربتها بالقلم على وشها وقلتلها اخلصي يا كلبة ، منى كان واضح أنها مضايقة اوي من تصرفي معاها لأنه كان في اتفاق بيننا ولكن هدفي كان اخليهم كلهم كلابي قدام بعض .
راحت منى على كس شادية و بدأت تلحسه و شادية بدأت تتأوه أااااااااااااوووووف ااااااااااااااااااااااايييييي و منى عمالة تلحس بكسها و تاكل زنبورها و لسة الزبر الصناعي جوا كس شادية ، قربت الكرسي من راس شادية و قعدت فوقة و حطيت رجليا على وش شادية و بدون ما أمرها كانت عمالة تبوس قاع رجليا و انا بقيت مستمتعة جدعا من اللي بيحصل استمرينا كده يمكن لربع ساعة و كانت شادية جابت شهوتها مرتين ، ساعتها أمرت منى تبعد الزبر من كس شادية و فعلا عملت كده و لكن شادية شهقت شهقة كبيرة كأنه روحها خرجت لما منى طلعت الزبر من كسها .
قمت من على الكرسي و أمرت منى تقوم من كس شادية و فعلا قامت و انا راحت دايسة على كس شادية برجلي و هي ظلت تصرخ من الالم و انا مش معبراها و رحت ضرباه منى على وشها وقلتلها يلا يا كلب اقلعي و حطي كسك عىى بق الشرموطة شادية ، منى ساعتها بدأت تقول ” في اية يا رغد احنا متفقناش على كده ” ، ساعتها ضربتها بقلم اقوى من الاول وقلت لها ” انا اللي بعمل الاتفاق يا كلبة و الان لما أمرك بحاجة تنفذيها بلاش تلاكيع ” ،
منى ساعتها عملت ……….

الجزء السادس و الأخير

منى ساعتها عملت حاجة غريبة أوي زقتني لدرجة اني وقعت على الارض و رجلي بعدت من كس شادية إللي بعد وقوعي ظهرت عليها علامات الارتياح من إللي كنت بعمله فيها .
منى كان باين انها زعلت جدا من تصرفي و لكني استجمعت كل طاقتي وقتها و قمت زقاها اوووي لدرجة انها وقعت على الارض و بصت لي و هي بتصرخ
منى : جرالك اية يا رغد أية مش احنا كنا متفقين ولا انتي حبيتي الشغلانة فحابة تاكلي كل السوق لوحدك .
أنا : أنتي كلبتي وده مش هيغير من انك برضه مستريس عليهم و انا عايزة ده يبقا لازم يتنفذ منك ومنهم .
ساعتها كانت اصوات شادية و كمان رشيدة و بكر بدأت تعلى حبتين بسؤال واحد فقط معقول يا مستريس منى انتي كلبة عند مستريس رغد ؟؟
كان السؤال ده هو إللي وصلنا لمفترق طرق غريب .
منى صرخت بوشهم و انتوا مالكم يا شوية حشرات لما اتكلم انا مع رغد محدش منكم يسمعني صوته فاهمين ولا تحبوا افهمكم بطريقة ثانية انتوا عارفينها و ساعتها مش هتقدروا تروحوا الكلية الصبح .
بصت لي منى بعد ما خلصت كلامها وكان واضح جدا انه اسلوبي ضايقها
منى : أنا مش فاهمة انتي لية بتعملي كده يا رغد شوفتي ازاي الكلاب بقا ليهم صوت و عايزين كمان يسألوا اسئلة غريبة شوفتي وصلتيني لحد فين يا رغد .
وقتها بدأت احس اني امتلكت الجميع حتى منى إللي لسة رافضه تبقى كلبتي قادم الكل برضه بتحاول تلاقي مبرر عشان تبقى راكعة تحت رجليا قدامهم .
أنا : محدش فيهم لية الحق في أي حاجة المهم انا وانتي يا منى و المفروض يكون في ثقة اكثر بيننا مش نقعد نسمع الكلاب دول , وانا قلتلك ده مش هيأثر على علاقتك بيهم انك تبقي كلبة ليا دي حاجة انتي عايزاها وكمان تشرفك سواء قدام الكلاب دول او قدام أي حد.
كان واضح انه كلامي بدأ يخش جوا دماغها و تتقبله وكان لازم اعمل حاجة عشان مخليهاش ترفض ثاني و ارجع اقنعها من جديد فرحت قعدت على الكرسي و قلتلها …
أنا :بسرعة يلا يا كلبة قبل ما تحطي كسك على وش شادية لازم اولا تطلبي السماح مني عشان ارضى عنك و اسمح ليكي تبقي مستريس على الكلاب دول.
منى بقت بتبص عليا وسامعة كلامي و بتشوف الاصرار بوشي على انها تنفذ كل اوامري قدام رشيدة و بكر و شادية و حاولت تتكلم لكن كلامي كان اسرع بحيث انها وقفت أي كلمة في زورها
أنا : اسمي يا منى لو ما نفذتي يبقا خلاص اقوم اروح بيتنا و انسي أي حاجة حصلت بيننا و انسي كمان أنك تركعي تحت رجليا في أي وقت سواء لوحدنا او قدام الناس , و انتي عارفة انتي حفيتي قد اية عشان توصلي لرجليا .
بعد الكلمتين دول لاقيت منى نزلت على رجليها و اديها زي الكلبة و بدأت تمشي لحد رجليا و باستهم و ده الامر خلى شادية و رشيدة وبكر يتجننوا جدا و لكن إللي زاد جنانهم كان كلامها .
منى : أسفة يا مولاتي مستريس رغد بعتذر منك و اتمنى انك تقبليني كلبة ذليلة لرجليكي و انول شرف خدمتك طول عمري و اوعد سيادتك اني مش هرفض أي أمر ليكي ولا هكسر أي قانون توضعيه حتى لو كان ده الامر اني اموت نفسي .
ساعتها متعتي وصلت لحد لا احد يتخيله يعني قدرت اكسر كبرياء منى و اجيب مناخيرها الارض و تبقى خادمة ليا قدام الناس إللي بيدفعوا ليها فلوس عشان تستعبدهم .
أنا : انا هسامحك دلوقتي يا منى بس أعملي حسابك دي اخر فرصة ليكي و اليوم هتثبتي لي مدى ولائك ليا لاني قررت أخليكي كلبة على طول و بالنسبة للكلاب دول هتبقي انتي المسؤولة عنهم يعني مافيش حاجة هتتغير هيبقوا خدام ليكي و ليا مع فرق اني لما اكون موجودة كلكم هتبقوا تحت جزمتي .
ساعتها هزت راسها و لاقيتها بتوبس جزمتي بطريقة سريعة تعبيرا عن امتنانها لي و لأني سامحتها و لكني حبيت اجرب أنها فعلا بقت خاضعة كاملة لجزمتي فرفستها على وشها و قلتلها كفاية يا كسمك اية هتاكليهم
أعتذرت مني و ساعتها فعلا حسيت اني مش ملكة على منى و رشيدة وشادية وبكر بس لا دا انا بقيت ملكة الكلية السادية .
أمرت منى تبدأ بالعمل إللي توقفنا عنده انها تحط كسها على بق شادية و فعلا قلعت هدومها و قالتلي أمرك يا مولاتي و راحت قعدت على بق شادية و بدأت تفرك كسها بوش شادية كله و انا لبست الزبر الصناعي الكبير و رحت اتجاه كس شادية إللي كان الزبر إللي جواه موسعه على الاخر رجت مطلعة الزبر إللي كان جوا كسها و هي ساعتها شهقت كأنه حد بيغرقها لكني أمرت منى تقعد بالكامل على وشها عشان تمنع صوتها و فعلا منى فعلت كده بدأت ادعك كس شادية بالزبر إللي لابساه وكان واضح من حركاتها انها كانت بتهيج جدا من الحركة دي بس انا ماحبيت اخليها تستمر بهياجها أكثر كان لازم اخليها تتألم أكثر عشان انا استمتع اكثر .
فاجأتها و دخلت الزبر جوا كسها بقوة لدرجة انه صوتها طلع و منى قاعدة على وشها أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي كانت صراختها كلها الم مش متعة الزبر كان كبير جدا و حالتها اصبحت حالة ولكني مارحمتها و استمريت بنيكها بكل قوة و مش كده بس لا كنت و انا عماله انيكها اديها كانت بتلطش في بزاز منى بقوة لدرجة انها هي كمان بدأت تصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ فففةةة و انا عمالة استمتع بسنوفونيات الالم دي .
استمريت على هذا الوضع لأكثر من ربع ساعة وكان واضح أنه كس شادية اتهر جدا من النيك و جابت لبنها أكثر من مرة و كمان منى كانت جابت شهوتها اكثر من مرة في بق شادية .
طلعت الزبر من كس شادية و امرت منى أنها تربطها على الكرسي و تلبس الزبر و تنيكها في خرم طيزها بس تحط سدادة لبقها .
فعلا نفذت منى ده وراحت رابطاها في الكرسي بطريقة خلت طيزها مرفوعه لفوق و وشها في الارض و لبست الزبر الصناعي الثاني و قربت على طيزها عشان تبدأ رحلة نيكها و لكني مباشرة ضربتها على ظهرها و امرتها تجيب الخوزران و فعلا عملت كده وجابتها و قلتلها تبدأ رحلتها على طيز شادية ولكن امرتها تعمل كده بدون كريم ولا حتى جيل يعني حاف تدخل الزبر في طيزها بدون أي حاجة منى ساعتها بصت لي وقالت
منى : يا ستي كده هتبقى مؤلمة اوووي و ممكن طيزها تنزل دم كثير و كمان ممكن اعملها تقرحات في طيزها و تشققات و تبقى محتاجة علاج عند دكتور
ساعتها فكرت بالموضوع أنه لو حصل كده فعلا حالتها هتبقى منيلة اووووي و ممكن تتحول لنتيجة مش كويسة , ضربتها بالخوزران على طيزها و امرتها تجيب الجيل , الضربة دي كانت موجعة ليها اووووي لاني ضربتها بقوة دليل اني غضبانة و واضح انه طيزها بقا مرسوم عليها خط أحمر كبير .
رغم الضربة هي ما اعترضت و راحت جابت الجيل و حطت منه على الزبر و كمان دهنت خرم طيز شادية كانت شادية عمالة تعيط و تحرك راسها بانها رافضه ولكني كنت في ساعتها منزلة الخوزران على بزازها و بدأت الخطوط ترتسم من كثر الضربات و منى بدأت تنيكها في طيزها بطريقة بطيئة شوية كأنها عايزة شادية تتعود على الزبر بس أنا ما عجبني ده رحت ضرباها على بزازها وقلتلها انها تزيد من قوة النيك في طيز شادية و فعلا هي عملت كده و بقيت مستمتعة بدموع شادية إللي عمالة تنزل و سبتهم و رحت مباشرة على وش رشيدة و امرتها تمص الزبر إللي كان كبير وفعلا بدأت تمصه بس حسيت انه الزبر مش بيدخل بشكل كافي في بقها رحت ماسكة راسها و بدأت انيكها في بقها و هي بقا وشها احمر اوووي و عنيها حمرة اوووي من الاختناق إللي اصابها من النيك ولكني استمريت لحد ما شوفت انها ممكن تموت رحت مطلعة الزبر من بقها و هي عمالة بتكح من الخنقة رحت ضرباها على وشها بالقلم و قلتلها أنتي يا رشيدة هتبقى ايامك معايا عسل اووووي .
بعدت عن رشيدة ورحت على طيز بكر إللي كانت مفشوخة و بدون مقدمات تفيت على طيزه و قعدت احرك صباعي على خرم طيزه وهو بقت حالته حالة من النشوة و ساعتها دخلت زبري جوا طيزه وهو بدأ بالصراخ اأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأاي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوو وف بالراحة يا ستي ابوس رجليكي بالراحة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأااه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه هموت من كبره هموت
أنا صراحة كنت مستمتعة و كنت مش عايزة اوقف بس هو أغمى عليه و مبقاش عندي متعة انيكه اكثر رحت مطلعة الزبر من طيزه ورحت على كس رشيدة و قبل أي كلمة كنت مدخلاه جوا كسها و هي بدأت تجننا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأوف أكثر يا ستي افشخي كلبتك اكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأفةةةةةة نيكي قحبتك اكثر يا ستي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأا افشخي كس شرموطتك ولبوتك رشيدة اكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي
أستمريت بنيكها لحد ما جابت شهوتها و غابت هي كمان عن الوعي .
لاقيت منى بتقولي انه شادية شخت على الارض ساعتها امرتها تبعد من طيز شادية و بدأ اضرب طيز شادية بقوة لدرجة انه العلامات على طيزها بدأت تنزل دم .
امرت منى انها تفتح لشادية عشان تلحس شختها من على الارض و فعلا عملت كده و قعدت انا على الكرسي اشوفهم جميعا بقوا كلابي و أصبحت بعمل فيهم إللي انا عايزاه وهما بيقولوا لي شكرا
و لليوم و انا صرت في سنة رابعة و انا ملكة متوجة على الكلية و صرت ملكة الكلية السادية وزاد عدد كلابي و كلباتي من طالبات و كمان دكاترة وقدرت خلال السنين الماضية اعمل مبلغ محترم و من خلاله هقدر اعمل بيه مشروع محترم أما منى إللي كانت بشاركني بالفلوس بقت كلبة رسمي و اصبحت ما تحلم إلا برضايا وتوافقني على أي شيء وعشان كده بدأنا نفكر نوسع عملنا في السادية عشان نكسب اكثر و نعمل كم مشروع جديد و تبقى الحياة فل ومحدش ليه عندنا حاجة
صحيح نسيت اقولكم اني بقيت من اوائل الكلية و احتمال اتعين معيدة في الجامعة كمان يعني هيبقوا كلابي لفترة طويلة
أستمتعت بسرد قصتي لكم
أنا مستريس رغد …

تمت

اترك رد